Reklama tradycyjna dla małych firm

Małe lokalne firmy również muszą zadbać o reklamę, ponieważ mogą nie wytrzymać konkurencji. Problem polega na tym, że budżety reklamowe takich firm są niewielkie, dlatego trzeba się dobrze zastanowić nad tym, z jakich form promocji skorzystać. Wbrew pozorom możliwości jest dość dużo.\r\n\r\n\r\n\r\nPrzede wszystkim media lokalne, w których powinny reklamować się firmy miejscowe, ale o większym zasięgu. W lokalnym radio lub telewizji reklama dociera do przypadkowego odbiorcy, a zasięg reklamy jest duży jeśli stacja radiowa jest popularna. Podobnie jest z telewizja i lokalnymi gazetami. Większe możliwości oferuje internet, ponieważ można wystartować z własną strona internetową, reklamować się w wyszukiwarkach na różne sposoby, albo na przykład prowadzić stronę w mediach społecznościowych (Facebook).\r\n\r\nMale firmy nie rezygnują z tradycyjnych form reklamy wizualnej, korzystając z możliwości jakie stwarza druk wielkoformatowy. Dzięki nowszym technologiom reklama wizualna przeszła na wyższy poziom jakościowy, a ceny są przystępne nawet dla bardzo małych firm. Jedną z form reklamy wizualnej są banery reklamowe, które występują w kilku typach. Najbardziej znany jest Frontlit, czyli duży baner jednostronny drukowany na tkaninie poliestrowej powleczonej PCV. Jego wielkość to nawet kilkadziesiąt metrów kwadratowych i przeznaczony jest do wieszania na ścianach budynków, podobnie jak baner na siatce mesh. Są oczywiście mniejsze formy, banery dwustronne do wieszania na specjalnych konstrukcjach oraz banery do podświetleń. Podstawowa zaleta banerów to jednorazowy koszt wykonania i montażu. Baner wisi na terenie firmy, czyli za darmo. Idealny produkt dla małej firmy. \r\n