Rola wysięgnika w hydraulicznym dźwigu samochodowym

Najbardziej rozpoznawalną częścią każdego dźwigu hydraulicznego jest wysięgnik, czyli zazwyczaj stalowe ramię dźwigu utrzymującego ładunek. Podnosząc się z miejsca tuż za kabiną operatora, wysięgnik jest niezbędnym elementem dźwigu, pozwalającym maszynie podnosić ładunki na pożądaną wysokość. Znana z profesjonalnych usług HDS Warszawa jest w stanie zaoferować dostęp do wielu firm zajmujących się transportem tego typu.
Wysięgnik w HDS
Większość hydraulicznych dźwigów samochodowych ma wysięgnik z kilkoma teleskopowymi sekcjami. Linie kablowe ze stali zbrojonej biegną od wciągarki tuż za kabiną operatora, rozciągając się ponad wysięgnikiem. Każda linia może pomieścić maksymalne obciążenie
Aby manewrować ładunkiem, wysięgnik musi się poruszać w prawo iw lewo, a także w górę iw dół. Pod kabiną operatora znajduje się koło zębate na łożysku obrotnicy, które obraca się z 2 obrotami na minutę. Jest napędzane przez dwukierunkowy, hydrauliczny silnik zamontowany na kabinie i umieszczony w metalowej osłonie, aby zapobiec urazom operatora. Obrót jest kontrolowany za pomocą nożnego, hydraulicznego pedału w kabinie.
Zastosowanie HDS
Hydrauliczne dźwigi samochodowe służą do podnoszenia ciężkich ładunków na wysokie wysokości. Ważne jest, aby wózek był całkowicie stabilny podczas operacji podnoszenia. Opony nie zapewniają wymaganej stateczności, dlatego samochód używa wysięgników, które działają jak podnośniki, aby dźwig nie pochylał się zbyt mocno na jedną lub drugą stronę. Zapewniająca profesjonalny transport HDS Warszawa to najlepsze miejsce na wykonanie tego typu usług. Podpory wykorzystują układ hydrauliczny do podnoszenia całej ciężarówki, opon i wszystkich innych elementów z ziemi. Wysięgniki składają się z belki oraz podkładki. Czasami pod poduszką umieszczane są drewniane deski, aby skutecznie rozproszyć siłę dźwigu i obciążenie nad betonem lub nawierzchnią.
Podpory w HDS
Podpory są tylko jednym mechanizmem służącym do zrównoważenia żurawia podczas operacji podnoszenia. Istnieją również odłączalne przeciwwagi, które można umieścić z tyłu dźwigu na spodniej stronie kabiny. Te przeciwwagi zapobiegają przechylaniu się dźwigu do przodu podczas pracy. Wielkość przeciwwagi potrzebna do danego podnoszenia zależy od ciężaru ładunku, promienia wysięgnika i kąta wysięgnika podczas pracy. Przeciwwagi są używane tylko podczas udźwigów i muszą być usunięte przed jazdą ciężarówką. W dziedzinie takiej jak HDS Warszawa to miasto, które może zaoferować wysoki poziom usług transportowych.
Artykuł zrealizowany przy współpracy z transportprecyzyjny.pl/.